Custom Search
Link

Friday, June 17, 2016

KENALI DIRI BAGI KESELAMATAN DUNIA AKHIRAT

Dengan buku2 yang aku tulis aku ajak manusia mengenal diri mereka secara kaffah, bukan sekedar berkaca sehingga mereka melihat segala noda yang ada pada diri mereka sampai yang paling kecil dan paling halus yang tersembunyi dalam relung paling dalam dari diri mereka.
Mudah2an mereka mau dan mampu membersihkan noda2 tadi untuk keselamatan dan kebaikan mereka sendiri di dunia dan di akhirat. Kecuali noda musyrik yang tidak bisa dibersihkan, begitulah ketetapan Allah Ta'ala.
Ya Rabbku Engkau menjadi saksi atas apa yang aku lakukan dan segala masalah dan urusan yang timbul berkaitan dengan apa yang aku lakukan, aku kembalikan kepada Engkau Rabbku Yang Maha Perkasa Lagi Maha Bijaksana. JH Alifulhaq Terapi Alif
TOP SELLING BUKU TERAPI ALIF

No comments:

 
Free Blog CounterEnglish German Translation